بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اجنبی پرستان دوباره قد علم کردند!

 به نظر میرسد که منظور اصلی نویسندگان روزنامه خبرورزشی استفاده از تیتر شماره یک خود با امیر قلعه نویی و یا  خطاب سید مهدی رحمتی باشد!چون تنها جانشینی که اکثر فوتبالدوستان احتمال جایگزین شدنش را با سرمربی فعلی تیم میدهند امیرخان بوده و حتی خود این روزنامه بارها بر توانایی و لیاقت وی صحه گذاشته و بهترین گزینه داخلی برای نیمکت تیم ملی دانسته است!
ماجرای سید مهدی رحمتی را هم که دیگر نیازی به بازگو کردن نیست و اگر منظورشان این بازیکن با اخلاق بوده است باید به خدا واگذارشان کرد!
اما به شخصه فکر میکنم که این دوستان رسانه ای بیشتر با شخص امیر قلعه نویی و شایعاتی که در این چند هفته مبنی بر جایگزینی وی با سرمربی فعلی تیم ملی بود،این حرفها را به میان کشیدند و صحبت از زیرآب زدن و ...کردند!
اینکه بعد از یک برد مجددا همه چیز را فراموش کنیم و بخواهیم چشم بسته همانند بعد از دیدار با کره جنوبی در تهران از سرمربی تیم ملی حمایت کنیم و این برد را فقط مختص دانش و توانایی های وی بدانیم،خیانت به فوتبال کشورمان کردیم!اگر بخواهیم  کروش را بخاطر استفاده هوشمندانه از سیستم تیم قلعه نویی و بازیکنانی که ساخته و پرداخته این تاکتیک کرده بود،که منجر به یک برد حیاتی گردید آنقدر بزرگش کنیم که انگار بهترین سرمربی جهان را در اختیار داشتیم و برای هیچ کسی دیگر به جز وی در این برد حیاتی و سرنوشت ساز سهمی  قائل نشویم،به فوتبال و مردم کشورمان خیانت کرده ایم!
خلاصه اگر منظور نویسندگان خبرورزشی در تیتر اول  مورد استفاده شان شخص امیر قلعه نویی بوده باشد باید در جوابشان بگوییم خیلی نمک نشناس و بی معرفت هستید!برد تیم ملی در مقابل قطر را تماما مدیون امیر قلعه نویی و بازیکنان آماده ای که تحویل تیم ملی داده بود،هستیم!اما حالا بجای تشکر از وی،قلعه نویی را متهم به زیر آب زدن کرده اید!
نتیجه:این دوستان در مقام حمایت از تیم ملی و منافع فوتبال کشورمان  می خواهند با شخص امیر قلعه نویی تسویه حساب کنند!لذا باید خطاب به این نا اهلان همان لقب اجنبی پرست را بدهیم!هرچند که این لقب برای یک دقیقه شان هم کفایت نمی کند!شماها لایق بدتر از این القاب هستید! 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 18 / 3 / 1392برچسب:رسانه ها,مطبوعات ورزشی,کروش,امیرقلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com